Fredag, lördagmorgon

Skolan var lika awesome som vanligt, vi kollade klart på moulian rouge (stavning*) älskar den filmen! :D
Sen hade vi vanliga tråkiga lektioner men rasterna var super! Kenad kom upp en rast då vi hade håla, eller han gick ju inte in på skolansområde, det får han inte, men jag träffade honom, fick lån hans jacka & kom ändå i tid till lektionen! :D
Sen va jag med honom senare på dagen, vi busade med min syster & hennes kompis vi satt på taket utanför mitt fönster, ah vi gjorde mycket :)
Kvällen kollade jag "the girl with a dragon tatoo" den var awesome även om jag somnade & missade slutet ;(

Idag blir det konfa & sedan bio med Jompah, sen får vi se vad som händer
Nu måste jag få

See yah' ;)


Fick tillbaka mitt NOprov efter 1 & 1/2 månad, rätt stolt! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0