hörby markand & happy emma :D

Sitter nu här dagen efter marknaden. Första dagen var ju det är med paraden, då jag fick ha den lila klänningen jag ville ha. Det var riktigt roligt fast vi hade 3timmars förberedelse till en 10minuters parad... Jag åkte också karusellen Speed XXL WOW att jag vågade, den var 45m hög & snurrar & står still högst upp vilket bara är läskigt o.o jag är nöjd & stolt! :D

Mina köp igår blev två smurfskal till min mobil, massa karusellbiljetter, ett kilobigaroer för 30:-, en munk & en väska! Riktigt nöjd! :3

Igår åkte jag även till Eslöv med the family & Jompah, vi åt på donken(McDonald's) & hämta min dansdvd från attitude(stället där jag dansar) riktigt roligt att äntligen få se :)

Nu är det morgon, fick reda på att Daniel har hittat sin mobil så kan äntligen få prata med honom. (han är för närvarande i boden i norrland på ett militärläger)

Nu ska jag duscha.

See yah' ;)

kommer bilder i att annat inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0