julafton imorgon

det är julafton imorgon.
och lilla jag längtar jätte jätte mkt !
ska sitta uppe hela natten och vänta på tomten.
vill kunna säga hej till honom.
hahahh,
måste ha kvar barnasinnet.
vill inte växa upp och bli en tråkig vuxen...
men vill kunna köra bil, hihih
ne, nu får jag vara lite seriös.
idag har jag inte gjort så mkt.
fast jo jag är stolt för jag har rullat köttbullar.
fast sen snatta jag en, jag e så snäll.
ne nu ska jag göra lite nytta.
får klä på mej och duscha.
puss'n och kram ;*

lilla jag igårkvl


förresten var tvungen att säga detta.

en månad med älsklingen idag.
och tro mej det kommer/ska bli fler ;)


Nu...


KRAM

o


Puss'n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0