dagarna ! (gilla)

nu blir jag mkt glad asso :)
dessa tre dagar men underbara rebecca har varit UNDERBARA !
hon har lärt känna mina kompisar fått mig å insevissa saker,
och gjort så jag älskar små promenader :D nu på sommarn iaf :)
vi var på entré och shoppa och hade kuuul :) 
och igår bowla vi =)
jag vaa med bästa elina och sabbe och felicia och thea igår med :)
vi hade skiit skoj :D
nu är det torsdag och jag har inget att göra.
ska ut och rolla lite :D 
om dom passar mig.... xP
nej, nu får jag klä på mig och så så jag kan sticka ut en stund 
det är ju trots allt skiit härligt väder ! =) 
tog lite bilder (a) mest ego :(
kramar !!! :D





älskar min nya topp från new yorker
och förlåt för mina ego bilder (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0