morgon :)

nu så, nu äntligen är emma hemma igen :)
kalmar har varit härligt men...
borta bra hemma bäst!
och jag har faktiskt personligen mkt mkt roligare här i hörby
det första jag gjorde när jag tagit upp mina saker i mitt rum var å byta om.
sen ut och gå lite, träffa hansson och ballex och sen sitta och snacka med dom på Za,
gå hem se på film och bli störd av galningar utanför... -.-
går dagen med thess var underbart rolig (som alltid) 
först höör med henne käka pizza gick runt å snacka,
tog bussen till hörby fick runt där å snacka,
hem och käka sitter i min säng och snackar,
sticker och lämnar henne till johanna,
hos amanda, så träffar man dom underbart roligt,
nu är det snart skola, så bäst jag gör i ordning mig.
stå ut med en ego bild ;)

kramar på er ;)

Kommentarer
Postat av: Sven-Olof Johansson

Hej"lilla"vän.Vår "lilla" Emma börjar bli stor.Det gläder oss att du trivs med din tillvaro och det är roligt att få ta del av ditt liv. Sköt om dig så ses vi snart.

Stora kramar från

Mormor & Morfar

2011-05-01 @ 19:49:08
Postat av: Anonym

du e så vacker på just den bilden<3 varför kan di inte vara så jämt ? :(<3

2011-06-21 @ 01:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0