oups...

nu har jag inte uppdaterat på ett tag så tänkte...
vrf inte nu ? ;)
ja, det var ju rätt länge sedan jag la upp ngt på ngn en vecka tyyp....
i helgen var jag på snapphane,
vi gick typ 2mil kanske på två dagar men kom som vanligt inte på pallplats...
vi fick ihop 59 av 90p -.-
men treorna fick faktiskt ihop 68p
så det var inte så mkt skillnad... och dom som van och kom två fick 72
så tjejer nästa år tar vi dom :D
tisdags gifte jag mig på skolan med Patricia Denne ;)
youtube finns film, "swedish school wedding
kommer nog en bättre film snart ;)
hahah, har haft det riktigt happy roligt dom senaste dagarna iaf ;)
hoppas ni har det bra ^^
ses snart får man hoppas :D
kraamar ;)

fin bild *host*


Kommentarer
Postat av: amaanda

naaw, tack älskling!



vad snygg du var när du gifte dig ;)



saknar dig sjuuuuukt mke! <3

2011-04-16 @ 18:05:35
URL: http://amaandamadelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0