första dagen i skolan ....

hej hej hej bloggen :)

igår skrev jag inte för jag låg i min säng och läste twilight isället :)
men nu ska jag skriva igen :)

det var första dagen o skolan idag,
det var ganska kul,
iallafall att få träffa kompisarna igen :D
fast vi fick typ 20 glosor...
inte kul. :(
och så fick vi reda på att bästaste Monia hade slutat i vår klass,
och börjat på frosta :(
inte kul asså inte kul :(
men nu har jag varit hemma en stund.
och bara suttit vid datorn.
mamma och jag har oxå bestämt att jag ska ta ett till hål i örat.
vi ska bara bestämma när. :)
eftersom min lillasyrra fick göra det idag,
eftersom hon fyller år :)
så ett stort

GRATTIS

tilll min lillaskiitunge :)
nu ska jag fixa med filmen jag ska glo på,
så hejdå från mej :)

jag och lillasyrran vi e såå lika *host*


PUSS

o

KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamm

Vad söta ni är mina små änglar.

2011-01-10 @ 20:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0