god morgon.

hej hej hej hej

jag lever, om ni undrar eftersom jag suger på att lägga upp saker på bloggen xD
har knappt varit hemma dom senaste dagarna så där e förklaringen... :)
jag var på filmkväll med
Fine, Ankan, Möller, Ellie, Heidi och jag :)
i fredags och vi sov kanske 2-3 timmar...
och sen efter det så stack jag, Ankan, Heidi pch Möller till G-hill
eftersom där var öppet hus så skulle vi visa vad vi gjorde på drama lektionerna.
sen efter det körde mamma mej till Rindi,
så stod jag med souterna och gav korv där.
sen igår kväll stack jag till luddan på filmkväll
(fast vi sov inte över)
men patty, cecce och fille.
SJUKT KUL det med. :)
jag gillar inte zombie filmer.. :)
och idag blir det städa och sova... xD
jaja, ska göra det nu,

meeeaahh  "jag älskar dej"


hade gött pöss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0