hej hej hej hej bloggisen :)

hej

klockan e mkt och jag borde sova...
men tänkte lägga in en sabbis på bloggisen
(utan blid)
jag har inte suttit mkt vid datorn den sista tiden,
som ni nog märkt,
jag har haft mkt läxa att plugga på och prov idag/igår t.ex.
jag ska försöka bli bättre i fortsättningen.
vi ska ha en show med klassen för att sammla ihop pengar till en klassresa...
när den nu blir av...
då ska jag vara med jag tror det e tre gånger elr något sånt.
riktigt kul, tycker jag iaf.
dagarna går snabbare och snabbare.
januari e snart slut och vecka 8 närmar sej med stora steg.
(vecka 8 ska jag till idre)
hoppas ni har det bra.
nu ska jag försöka få lite sömn.

GODNATT :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0