snabbinlägg ;*

hej hej hej

jag har haft en tråk dag i skolan idag,
(förutom alla fina nya frisyrer man har sett)
sen efter skolan blev det underbaraste
Thess Coolaste Johnsson
vilket var så sjukt ***** kul,
jag älskar min bluppunge.
vi kan alltid skratta tillsammans och hon hjälper mej genom allt.
hahah, kan inte sluta skratta.
allt har varit så ******* kul idag xD
hahah, sp med underbara thess.
men skolan oxå haha,
har aldrig skrattat så mkt.
hoppas imorgon blir lika kul :)
då blir det bästaste
Sammy T0ffaste Olandersson
så sjukt kul,
har inte vatt/träffat han på aslänge.
(mobba inte att han e 99:a)
men nu ska jag kolla klart på
Epic Movie

jätte fiin bild... *host*


KRAAAM O KYSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0