vallåsen ;)

hej hej hej !

idag var jag och åkte skidor i vallåsen med familj + warefelt -rebecca :'(
det var jätte kul !
jagoch amanda och annie åkte offpist och ramlade jätte mkt,
tack vare att jag körde in i amanda ;)
vi åkte i någon sväng och så stanna amanda för det gick jäätte foort,
och då råkade jag köra rakt in e henne, oups...
FÖRLÅT AMANDA !
och vi ramlade och hon råkade sätta sej på mitt ben så jag typ nästan bröt det :(
men det var inte allt, vi åkte på ett annat ställe...
och då körde annie först och sen jag ...
och då råkade vi köra rakt över ett lift spår så amanda höll på att krocka med ngn i liften
och jag skulle kolla bak på henne...
och gissa vad.... jag hoppa på ett gupp och gjorde värsta snygga vurpan
och då så kommer amanda och ska "hjälpa" mej men skätter snö i mitt ansikte ist...
jag blev ju inte jätte glad .... :/
och några killar som satt i liften bara :
"*** va takigt, ge henne stryk"
fy vad jag och amanda skratta..
men sen så typ ramla hon när hon skulle skynda sej ifrån mej...
och då gjorde jag payback
mahahahah
vilket sluta med att jag och amanda hade snöbollskrig hela backen ner
hahah
det var oxå nga typ proffs åkare där och domgjorde värsta coola trixen.. ;)
och jag råka sabba för en tjej utan att jag viste det för jag körde framför henne
inte med flit men :(
hahah som vi garva efter hahah ...
hur kul kommer inte vi ha i idre vecka 8 ?? ;)

sen när jag kom hem messa patty :
"jag kommer till dej"
jag bara :
"va ??"
så kom hon :o
jag blev jätte förvånad så vi satt och kolla tv en stund.

nu ska jag snart sova...

nytagenbild på mej ;)


GODNATT PÅ ER


KRAMAR FRÅN EMMA :)

Kommentarer
Postat av: Rebeca W <3<3

LOVE U ;* <3

2011-03-17 @ 08:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0