A day with Jompah ♥

Oj, oj, oj dagen med Jompah har varit, som alltid, fantastisk. Men den börja med att jag desperat bad henne att ta med sin laddare så jag kunde ladda min mobil. Sen fick jag reda på att hon skulle hjälpa till att städa huset så det skulle ta lite tid innan hon kunde komma. Men när hon äntligen kom till mig, vilken lättnad det blev. Jag hade saknat henne såå mycket, det känndes nästan overkligt att se henne stå där med sin fina moppe på uppfarten och faktiskt vara hos mig igen. Min reaktion när hon kom var ungefär "hmm, är det en gräsklippare eller en moppe" efter en stund tänkande medan jag sprang upp på mitt rum för att kolla hörde jag någonting slå igen, ljudet lät plastigt så jag förstod att det var hon. Jag slängde snabbt på mig mina kort klippta jeansshorts och SPRANG ner medans jag knäppte dem. Sen hade vi väldigt trevligt med mycket snack och serious talks as always. 
Jag fick till och med köpt en present till mamma, med lite hjälp av Jompah. Vi han verkligen göra mycket idag och det är jag nöjd med. Verkligen nöjd med. 

 

Imorgon kommer mina kusiner och jag ska hinna städa lite och duscha innan det så det är nog bästa att jag börjar med en godnatt sömn nu. Så godnatt ! 

 

Puss och Kram från Emmaa ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0