Dagen börjar med....

Godmorgon i stugorna !

 

Jag har haft en dålig natt sömn som dels rätt sent och dels vaknade jag många gånger i natt, och hade svårt att somna. Så en trött tjej är det nu som sitter vid datorn och bloggar. 
Men trots denna brist på sömn ska jag göra mycket nu idag och två dagar till. 
Idag är det inget direkt farligt mina föräldrar åker bort och jag ska iväg till min kompis som jag ska sova med två nätter i rad. Idag blir väl slappedag och imorgon och nästa dag är det Hörby Marknad som gäller. Vi kör dit på hennes nya moppe... ÄLSKA... jag älskar den, inte för jag själv vill ha någon scooter moppe, jag vill ha en cross moppe, men jag tror jag överlever.

Nu ska jag packa och sen bär det av till min älskade Jompah.

 

Kram och Puss från Emma

 

en bild på mig här om dagen, bjuder på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0