eliina :)

hihih, dagen har tillbringats med Eliiina vi har bara data nördat sims men jag behövde en dag till att vila och bara ta det chill o få skratta med ngn rolig 

sen har det heller inte varit speciellt roligt väder idag, eftersom det har regnat och vart kallt och tråkigt, verkligen en skillnad jämfört med hörby marknad  

 

imorgon vill jag verkligen hitta på ngt roligare än bara vara hemma vid datan typ träffa ngn jag inte träffat på LÄNGE elr träffa ngn jag aldrig träffat ensam, ja ngt i den stilen skulle jag tänk mig, så länge det är ngn som är rolig att va med  

 

nu ska jag göra något annat än att uppdatera bloggen,

 

Puss och Kraam från Emmaa ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0