hemma igen :)

det blev så att vi åkte till stugan, där av min dåliga uppdatering

datorn där funkar nämligen inte så bra den är väldigt seg och knasig  

 

men det var verkligen trevligt där som vanligt men där finns inte så mycket att göra, när vi åkte till stugan åkte vi inom kristianstad och köpte tv med boxer, tangentbord och mus till datorn och lite annat smått och gott till stugan, vi skulle köpt en ny mobil till mig, men så blev det inte eftersom jag har väldig besluts ångest och inte hade någon aning om vad jag skulle ha för någon mobil, så ingen mobil blev det  

 

nu ska jag göra något annat, hoppas ni har det bra

 

Puss och Kraam från Emmaa ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0