Jag + laddare = HELVETE

Jag är världens smartaste tjej måste jag säga. Jag har tappat bort min egen laddare och nu även min pappas eftersom jag fått låna hans x8 detta känns inte bra... TVÅ LADDARE på en månad... tror aldrig att jag kommer få någon ny mobil om jag fortsätter på detta viset. Är på rätt dåligt humör av det. Vilket inte resulterar speciellt bra. Men, men jag tror jag överlever... förhoppningsvis. 

 

I alla fall så kommer Jompah snart vilket jag bara kan älska, hon kommer nog komma med en laddare till mig som jag kan låna bara idag eftersom hon också har en x8. Men sen kan jag inte träffa henne på ett tag så... får se om jag hittar den, jag tror att den är kvar i Varberg hos Warefelt (dem vi va hos) är nästan helt säker på det faktiskt. Men nog om det nu. Jag längtar efter min Jompah så mycket att jag dör. Gud vad det ska bli skönt att träffa henne igen, har så mycket att berätta för henne. Det är inte bra att vi är borta från varandra för länge.

 

Nu ska jag göra något vettigt, vilket jag tror blir att städa på mitt rum och sen, hmm, kanske ut och springa om inte Jompah kommer. Jaja, nu sticker jag från datorn i alla fall.

 

Puss och Kram från Emmaa ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0