längtaaaar ! (L)

oh, vilken underbar dag :) börjar med ett sms från jooompaah :) "jag klarade det :D" fatta sjuuukt glaa jag blev :) så hon bara "kommer till dig ngn gång i eftermiddag" jag bara YAY :D och gissa vad?! HON KOM :) med sin moppe :D eftersom hon klara teorin ! och gissa om vi hade kul ?!
först ner till byn för... å ta kort till ID :D och jag blev faktiskt nööjd :) 
och sen... hem men ner lika snabbt igen typ för å handla glasss på ica :)
sen hem, jompah körde hem :( och äta o så ^^ 
imorgon blir det hem till jompah sova där :D 
och sen... hörby marknad :) och sen sover hon hos mig till nästa hörby marknads dag ^^
fyyyy va jag läängtar ! :'(

och nu är jag trött så ska kolla klart på johan falk o sen läsa och lägga mig :)
puss puss o natti natti :)



bjuder på bilden som jompah tog när jag sov :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0