bloggande :)

dagen har jag varit först i skolan sen buss i 20minuter för å komma till KEVIN som har en väldigt fin cykel :) var av allt vi gjorde var å titta på EN film :) och snacka och såå ^^ vi kollade på... AVP (alien vs predator) inte säker på stavningen men det var sjuuukt bra :D 
och har fått reda på jag faktiskt ska på fiol läger till höst *gilla* *gilla* jag är happy. jag saknar min filippa :) 
imorgon har jag lovat twiini att komma hem till henne kan väl vara sköönt å komma ut har inte träffat henne på ett tag så :)
9orna är tillbax gilla gilla stooooort :) nu är det inte lika tomt i skolan längre ^^ 
nej nu ska jag bege mig :) 

kramar

no pic 2 day ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0