hihih, man kan inte ha så roligt som jag har :)

hihih, dagen har varit sjukt rolig förutom att den började med att jag inte kunde sticka till mark för vår bil var på lagning elr ngt... så fick stanna hemma men det sluta bara med att jag var med Elina o Amanda, vi stack till frosta o där träffa vi Bella och Elin :) sjjukt kul hade vi sen mötte vi Felicia stack hem till mig för å äta elr jag åt och Elina och Felicia satt ute på studsmattan. Sen gick vi till Elina och hade det myys :) Sen heem, och bara slösa bort resten av dagen på tv fast jag gick upp till datan :) nu ska jag göra ngt annat men vill inte lefta datan älskar mina högtalare :( men måste nog det.... så hej hej :) 
elr vänta jo när jag logga in på blogg.se så hade ngn kommenterat :
på ngn av mina bilder, gulligt men fattar inte ? vrf ? elr vad personen menar och hur jag ska ta det och inget namn ?
jaja, jag överlever nu ska jag sticka
puss hej peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0