Johanna ! (L)

älskling, ville bara passa på att säga GRATTIS på 15årsdagen !
kör nu inte för mkt med moppen så du skadar dig, glöm aldrig hjälmen ;) och att du faktiskt ska köra mig o jag ska vara den första du skjussar :D men skit i det nu, villl bara passa på att ge dig ett STORT tack för alla ggr jag varit ledsen och du funnits där för mig och stöttat mig, alla tårar du hjälpt mig att inte fälla alla ggr vi skrattat osv... du gör mig så glad och jag älskar dig och att vara med dig. Har aldrig varit med ngn som jag passat så bra ihop med och haft så roligt med. Tack för att du finns där ! Du och jag genom allt nu, då och föralltid ! Bästa vän du är bäst ! T.o.m. före mig ;) 
ÄLSKAR DIG JOHANNA MARIA TÖRNBALD
min lebba ;)

jag och min fina bästavän :*


puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jompah <3

Älskar dej Emma, du är bästa ever !! <3<3

2011-06-20 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0