palla rubrik... xd

Hem kommen från att ha varit i stugan och hälsat på och gissa vad ?! JAG HAR FÅTT HÖGTALARE TILL MIN ÄLSKADE LAPTOP !!!! Är fett glaaaad :D älskar dom härligt ljud inte sp snygga elr dyra men ljudet kan man inte göra annat än älska :D tror inte ngn i detta huset kommer kunna sova på ett tag men det gör detsamma så länge jag får mitt älskade ljud ut bultande ur högtalarna :D hihihihih, älskar dooom ^^ men stugan nu då, det var regningt och mkt gräs men endå lika mysig som vanligt och massa å göra där så klart... men men vad gör man inte ... ^^ 
på fredag bär det av till farmor och sen SANDVIIK :D älska behöver nog komma hemifrån en stund :p 
nej, nu ska jag fortsätta med att pumpa musik och dansa runt i rummet hihih :P
me and myy speaker :P
lilla jag :)

peace kiss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0