tre underbara dagar med smink, sovande o fiilm :p

hahahha, jag har såå roligt när jag är med mina kompisar... xD jag och jompah har sminkat daniel som en tjej det var jätte kul kolla bilden längst ner se xd och vi sov över och titta pååå film :D fast för tillfället kommer jag inte ihåg vilken film vi tittade på men det gör detsamma... men dagen efter åkte vi in till lund och hälsa på Fritz, 
Fritz ligger på sjuk huset för han var med om en större olycka på sin gård han bor på vet inte om han vill att jag ska berätta om detta så skirver inte mer. men iaf när vi kom så låg han och sov så vi gick ut en sväng för att ha ngt å göra tills han vaknade igen, vi gick en bit in i centrum i lund och... det börja spö regna jompah hade jacka men inte jag... JÄTTE kul... -.- men jag överlevde trots att jag bara hade linne och kooorta shjorts... -.- men sen är i kom tillbaka hade fritz vaknat och vi pratade med honom och han verkade måå jätte bra för att ha varit med om det som har hänt, kryya fritz ! kvällen efter det var hemma hoos elina film och myys ! vaknade dock av hennes pappas hård rock tidigt på morgonen... men sen bar det av till entre med elina jag fick en magtröja en bekini två bhar tre par trosor ett linne ett par shorts och ett par piratbyxor och en maccara :) <3 NÖÖJD :D <3
men nu ska jag dra mig till andra sidan rummet och sova puss hej <3
danieel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0