uppdatering...

nu ska jag bli liite bättre på å uppdatera min bloggis :) kanske inte kommer bli så mkt intressantare men ...
here i go 

natten tillbringade jag 4timmar sovande hade svårt att somna och vaknade av att solen lös mig i ansiktiet, sen blev det vanlig skola... fast utan 9b o 9c som åkte till Liseberg tidigare på morgonen. dom gollarna jag är fett avundssjuk men det säger jag ju inte :) det var iaf en riktigt rooliiig dag i skolan men ingen musik för markie var med niorna och fick ett helt oförberett NOprov som resluterade i kattastrof då jag inte kom ihåg vad vi pratat om vilket ledde till... 52p av 75 möjliga säg vad ni vill men för mig är det ett dåligt resultat.... men efterskolan blev det viggo med mig hem kul kul roligaste på läänge :D vi kollade på lågstadiet på älvdal när dom hade vårfestival :D riktigt kuul :)
men nu ska jag nog dra mig till kojs faktiskt 
hade bra och dö inte så ses vi förhoppningvis snart 

kramar ;*

no pic today :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0