JJÄÄGGEERRSS

dagen börja som vanligt, med tråkig skola...
men det braiga var att innan skolan logga jag in på msn...
vilket är väldigt ovanligt för mig på morgonen...
då chatta jag med Anamika och vi bestämde vi skulle gå på jägers,
JIPPI
på idrotten idag spela vi lacross, (tror jag det stavas)
det var JÄTTE kul !
sen efter skolan följde Hampus med mig hem,
riktigt mysigt,
fast jag började med att packa inför JÄGERS
sen bled det käka ^^
och sen drog man till Anamika och Belinda
och vi gjorde oss i ordning till jägers
sen gick vi till Romi och åkte med honom dit..
och sen blev det en lyckad kväll med mkt dans på Jägors
nu är man hem kommen och sjukt trött,
sängen ropar,
och kudden väntar,
ögonen stängs snart,
morgon dagen kommer bli en tuff upplevelse,
nu sova,
NATTI ;*

bilden sen förr förra jägers jag var på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0