justin bieber O: (i'm no "beliber")

hahah, dagen har varit roligast xD
skolan var okej, vi hade film analys på profilen,
vilket var mycket intressant,
och avslutade med någon lek som var som visk leken,
och visk leken och vår klass gissa vad?
vi faila totalt xD
på svenska kolla vi lite på
"låt den rätta komma in"
den verkar jätte spånnande !
vill se den !!
på gympan hade vi fritz och anders som idrottslärare,
vilket var... intressant... ^^
men mycket kul, för vi fick spela .... BASKET.
vilket denna tjej ÄLSKAR !
(nästan mer än musik, men bara nästan)
men det mest storslagna mest roliga,
och fantaskiska idag var...
JAG ÅKTE TILL LUND SJÄLV MED THET SAN,
OCH VI TITTADE PÅ ....
JUSTIN BEIBER NEVER SAY NEVER
vilket var väligt annorlunda eftersom jag inte direkt tkr och justin så mkt...
folk satt och skrek när han bara pecka in i kameran,
dom sjöng med på alla låtarna och dom skrek som ***
vilket bara var såå SJUKT irriterande !
fick lust att skrika "håll käften, det är bara på film han är inte här"
men jag gjorde så klart det inte !
jag fattar inte att man kan vara SÅ besatt av honom,
så bra är han faktiskt inte.
nu har jag precis gjort klart engelska läxan och ska sova,
fast först läsa en del till imorgon...
kramar och pussar ;*

kände mig tvungen att lägga upp en bild på honom, hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0