sjuuk :(

neej, inte nu när det är helg.
i förrgårkväll började det, jag fick ont i halsen.
det var kvar när jag vaknade igår morse,
i skolan fick jag huvudverk som bara belv värre ine på matten,
jag gick till syster och fick en ipren och hon kollade om jag hade feber,
jag hade 37.3 (inte feber)
jag fick en halstablett och gick tbx till matten,
gjorde två tre tal sen gick det inte mer,
kunde inte koncentrera mig med all huvudverk...
hade huvudverk hela idrotten/ svenskan.
sen verkade iprenen bra,
jag blev av med huvudverken och var glad i nga timmar,
sen stack jag hem med elina och vi titta tv,
och fixa till andreas fest.
i slutet av andreas fest,
blev jag sjuk är jag kom hem kolla mamma tempen och jag hade 38grader.
jag fick en alvedon och gick och la mig,
nu har jag vaknat och huvudverken är tbx :/
oohh, vad jag hatar att vara sjuk :/
KRAMAR FRÅN EN SJUK EMMA :(

Kommentarer
Postat av: Jompah <3

Tkr synd om dej älskling :( <3333

2011-03-26 @ 12:18:01
Postat av: hampus

Awwwwww stackars dej som har blivit sjuk. Krya. På dig Sötnos !!! Älskar dig <3333333

2011-03-26 @ 14:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0