godnatt

jag har varit väldigt dålig på att uppdatera på sista tiden,
men det är för jag har haft såå mkt annat för mig,
och varit väldigt trött och utmattad när jag fått tid.
jag hade ett större grammatikprov i torsdags som var enklare än förväntat.
men nu är jag tillbaka på banan igen (förhoppningsvis)
idag var nog det roligast jag varit med om,
niornas drama vecka närmar sig med stora steg och idag testade dom sminket för första ggn
hahah, trodde aldrig jag skulle skratta så mkt åt dom,
mitt och hannas namn till anton hansson : bighead tvättbjörn
det var riktigt kul,
annars har dagen varit rätt lång tråkig...
jag har legat framför tvn hela eftermiddagen och bara glott...
somnade tom i början var så slut körd.
sprang 5an idag, det är en 5km runda vi springer/joggar på idrottslektionerna i skolan,
min tid förra vecka var 41min idag blev det betydligt bättre 33min
men mitt mål blir nog att klara det under 30 minuter men det får vänta ett tag tror jag
nej, nu ska jag nog sova,
hade gött puss puss

gammal bild fast det får bli den för jag klippt lugg :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0