jordens undergång....

dagen ska vi inte prata om jag har slösat bort den på ingenting...
men herregud vilken uppståndelse det har blivit över att jorden ska gå under...
själv tror jag mer på att den går under 2012 men idag klockan sex låter bara fel,
gubben som kom på det måste haft väldigt tråkigt
jag förstår inte mig på folk som tror på honom
det är inte första gången han har haft fel ju så varför skulle han ha det denna gången
nej usch det tror jag inte på..
vrf skulle jorden helt plötsligt rasa samman denna dagen vid just denna tidpunkten.
jag lever just nu iaf och jorden skulle gått under för ja en halvtimma sen,
inte riktigt sant om ni frågar mig...
nej nu ska jag göra ngt nyttigt istället
ha det bra där hemma i stugorna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0