melodifestivalen

oj oj oj, idag har varit magiskt rolig :D
börjar med att jag vaknade på rätt sida ^^
sen ner till nya torg och träffa jompah och maggy och titta påå Calle och hans band :D
sjukt sjukt kuul :D
sen gick jag och jompah runt lite först till netto sen ica och sen Za ^^
mums mums ^^ fast hansson och emil skärmde livet ur oss i deras epa o: 
hans tuta är lääskig O:
sen gick jag hem träffa Lenson på vägen :D
fatta va ja saknat han o:
sen hem sen amanda fatta kul vi hade på frosta ^^
minnen asså minnen :D
sen hem käka (gjorde sushi) :D
sen EURO VISION :D
där azerbajan vann :( fast låten och det mesta av framträdandet och en av körarna var SVENSK ^^
Sverige kom faktiskt 3a vilket oxå är mkt bra och italien kom precis förbi oss :( 
men Irland dom sjukt söta killarna Jedward dom kom ju inte alls bra :( 
men dom förkännar endå en bild på min blogg såå sjukt roliga :D
PUSS
eriic saade fråån SVERIGE
Jedward fråån Irland

Kommentarer
Postat av: Jompah

JEDWARDS FTW !!!!!!!!!!!



KÄRLEK <333333333333333333

2011-05-15 @ 09:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0