ojsi pojsi

nu har jag varit riktigt dålig på att blogga den senaste tiden,
men har haft annat för mig, kommer inte ihåg när senast var så skriver lite som har hänt
- jag och sanna har sett en man sitta med cykelhjälm medans han körde bil,
säkerheten framför allt men jag la mig ner på marken av skratt,
så verkigen jätte roligt ut,
- jag har hälsat på min underbara twiini på sjukhuset, där hon har legat i över en vecka,
men hon kom hem i onsdags,
- igår var jag och hälsa på henne hemma, fy va glad och happy hon är just nu :)
- i torsdags var jag på stråkduellen i malmö gick riktigt bra och fick tråffa men underbara filippa
har saknat henne sååå mkt.
- jag har klippt en tung lugg och slingat ljusa slingor i mitt hår, älskar det.
- idag missade jag jompahs konfa och ren slarvighet... :(
- nu ska jag städa klart mitt rum för min mormor och morfar och farmor kommer,
pappa fyller nämligen år imorgon,
kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0