rubrik...

jag har märkt att jag är väldigt dålig på att blogga...
men ni får väl nöjar er med att jag lägger upp när jag hinner och orkar...
dagen har jag  spenderat med först min älskling Jompah och sedan kvällen med
min bästa barndoms vän manda
vi har haft så sjukt roligt, jag och amanda tog jäätte fina ego pics med hennes system kamera,
bara det att amanda har dom och inte jag, men jag får väl överleva utan dom :(

jag kan så vad om att mitt bloggande kommer bli tusen gånger sämre efter i övermorgon(söndag) eftersom jag har ett fullt schema efter det,
- söndag, genrep 9ornas drama och tummel
- måndag, sista repet med bandet innan kulturkalaset
- tisdag, kulturkalaset
- onsdag, genrep 9ornas drama igen
- torsdag, första föreställningarna med niornas drama
- fredag, föreställningar
- lördag, föreställningar
- söndag, föreställningar
- måndag, föreställningar
- tisdag, föreställningar + åka till uppsala
- onsdag-helgen, uppsala
- måndag-fredag, repa till melodifestivalen på fredagen
- lördag o söndag, vila vila slapp slapp säng säng sova sova
- måndag, sista dagen i skolan sista dagen med niorna :'( sista dagen som 7a i 7b :'( 
- tisdag, skolavslutning :( 

sen blir bloggandet nog på topp :D
nej nu ska jag sova natttiiii

inga bilder idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0