Hörby marknad tomorrow

Taggar att det kommer bli en svin rolig Hörby marknad imorgon! Längtar så in i bomben! Kan inte sova fastän att jag mina ögon knappt kan hålla sig öppna! 

Kommunhuset här i Hörby ska få en målning (på 6x5m gjord av Johan Falkman) att ha pp väggen i en stor konferenssal. Johan ska målen av Hörby's historia på något sätt & ska då ta hjälp av min älskade klass. Imorgon ska vi göra en parad genom byn klädda som, jag vet faktiskt inte vad än men det berättar jag imorgon. Är rätt nervös men mest för hur allt ska funka.. 

Nu ska jag sova, hoppas ni har haft en härlig dag & kommer ha, för det kommer & har jag! :) 

See yah' ;) 

(tyvärr kan jag inte komma på en bra bild att lägga upp idag :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0