ojj, har helt glömt att blogga..

Förlåt, kom på att jag har ju en blogg, har helt glömt bort den. 
Får väl ha en snabb summering, om det heter så, om vad som hänt sen sist. 
Vi har haft den super roliga drama veckan, jag har slutat skolan & fått mina betyg 282poäng tror jag & ett ämne saknades eller två egentligen för ett fick alla typ E i.. Aja jag är nöjd hade A i väldigt mycket! :) & denna gången bara ett C :D 
Sen har jag konfirmerat mig, får lägga upp bilder från alla dessa händelser antar jag, men det gör jag i ett senare inlägg. 
Fick ett nytt objektiv till min kamera i konfa present, inte bara.. Super glad så nu ska jag lägga upp ännu mer bilder, som inte är tagna med mobilen & redigerade på instagram..
Nu ska jag äta frukost,
Peace out ;)
Bild sen skolavslutningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0